Принципи ранжування сайтів Google у 2017 році

Принципи ранжування сайтів Google у 2017 році

Розглянемо фактори, які стали актуальними в 2017 році, і які безпосередньо впливають на ранжування вашого сайту в пошуковій системі Google.

ФАКТОР 1. Контент на сайті.

За словами фахівців компанії Google, зміст – один з найбільш важливих факторів ранжування. Як уже всім відомо, останнім часом відбувається активний перехід від ранжування контенту на основі ключових слів сайту в сторону семантичного.

За статистикою SearchMetrics: тільки 53% з топ-20 запитів володіють точним входженням ключового слова в теги «title», і менше 40% посадочних сторінок мають пряме входження ключового слова в H1. Ця динаміка з 2016 року показує, що Google почав ретельніше оцінювати контент і його актуальність і корисність. Більшість сторінок в ТОП-10 мають в районі 3500 слів, що стосуються характеристик теми. Також в контент включаються зображення, інфографіка, відео, і все, що цікавить відвідувача по даній тематики.

Семантичний пошук стає більш актуальним. Після оновлень Hummingbird і RankBrain значення семантичної значущості та оптимізації тексту однозначно посилився. Тобто глибокий і широкий опис конкретної теми ранжується набагато ефективніше ніж не читаний набір ключових слів на сайті. Ранжування сторінок з великою кількістю корисного для читача тексту розглядається як більш цінне.

Як зробити оптимізацію?

Контент оцінюється за двома важливими показниками – показник відмов і CTR. Щоб піднятися на вищі позиції, необхідно зрозуміти, чи дійсно ваш контент корисний для цільової аудиторії.

ФАКТОР 2. Зовнішні посилання на Ваш ресурс.

До сих пір зовнішні посилання досить вагомий фактор, який впливає на систему ранжування Google. Правда, в останні роки Google добре навчився відсівати неприродні посилання. Природні лінки навпаки мають значну позитивну вагу, але лише в тільки тому випадку, якщо вони з різних і авторитетних сайтів.

На сьогодні просування посиланнями засноване на створенні високоякісного і корисного контенту для користувачів, а також його подальше просування. Це пояснюється тим, що коли відвідувачі читають корисний для них контент, вони з радістю і ентузіазмом діляться ним. У подібному випадку пошуковик враховує посилання, анкорний текст і розглядає їх як сигнал високої якості вашої сторінки.

Якщо сторінка має багато посилань хорошої якості, то сайт отримує 3 головних сигнали ранжування: кількість зворотних посилань, авторитетні посилання, їх різноманітність. А це позитивно впливає на просування вашого сайту в цілому.

Не забувайте також про ваш хостинг, адже від стабільної роботи сайту також залежать позиції у пошуку. Класний хостинг можете орендувати тут

Як зробити оптимізацію?

Існує досить багато способів просування посиланнями, правда, в результаті вони призводять вас лише до якісного контент-маркетингу. Ви створюєте корисні статті, а потім їх просуваєте.

Фахівці також рекомендують проводити регулярний контрольний аудит:

нагляду за найбільш популярними сторінками сайту;

для того, щоб шукати партнерів по зворотним посиланням;

для пошуку спамних і неякісних посилань, для їх подальшого знешкодження.

ФАКТОР 3. Mobile-first indexing став важливим як ніколи раніше.

У 2016 році відбувся перехід Google до первинної індексації сайту мобільним павуком (mobile-first indexing). Це означає, що для індексації Google буде сканувати мобільну версію інтернет-ресурсу, а не настільну.

Яскравий приклад: весь ТОП 100 доменів Google оптимізовані під мобільні пристрої. А в 2017 році це стало ще більш важливо ніж коли-небудь раніше. Фахівці рекомендують: поки не створите мобільну версію сайту повністю, не запускайте її. Так як ранжування основного сайту може значно погіршитися, тому що пошукова система оцінить ваш десктопний сайт на основі недопрацьованої мобільної версії.

Важливу роль також відіграє швидкість завантаження сторінок сайту, адже це безпосередньо впливає на поведінкові фактори. Час завантаження десктопного сайту до 3 секунд, а мобільної версії до 2-х секунд.

Leave a Reply